Besök hos min kära vän

Besök hos min kära vän

Våran vardagSkapad av Sixinthefamily tor, augusti 13, 2009 11:52:07

2009-07-08

Idag har jag och Savannah haft tjej date med min kära vän Madde och hennes dotter Elvira.

Som vanligt hade vi det jätte mysigt, synd bara att det blir så sällan. Det blev bad i poolen, god pastasallad med kyckling och massa gott. Vi gick en liten promenad också mitt i allt det onyttiga. Det är konstigt att vi alltid måste frossa i onyttigheter när vi ses. Det blir väl så när två gottegrisar träffas. Tur är det kanske ändå att det inte blir så ofta.

Savannah

Elvira

Killarna i familjen ville inte vara sämre. Jörgen ordnade en riktig killkväll med bowling, laserdom och Mc Donalds. Sacharias tyckte sin laserdom debut var spännande.

Selina åkte till Hugo Åbergs (Jägersro) med Fridha. Kom hem med massa choklad som de hade vunnit på lotter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0