God Kinamat

God Kinamat

Våran vardagSkapad av Stallenia lör, maj 30, 2009 22:31:37

090529

Vilken härlig dag!

Tio år som gift! Det känns som om det gäller någon annan. Det låter så mycket, tänk så mycket man har hunnit med på dessa år. Ändå har tiden gått alldeles för fort. Jag och Jörgen firade med att skaffa barnvakt (Daniel) och gick på restaurang. Det blev kinabuffè. Super gott!

Klarade terminens sista tenta som jag verkligen inte hade räknat med. Jiippi! Fatta så skönt, nu är jag fri från allt vad skola heter hela sommaren.

Jag hann inte köpa några böcker och det blev inte mkt tid till att plugga. Det är konstigt att det alltid ska vara så överfullt i kalendern i Maj. Det är värre än det var den sista månaden i historien, varje år. Det är väl någon form av avslutningshändelsernas månad inför sommaren. Ovanpå allt detta så har jag jobbat tio kvällar denna månaden också. Men nu är det snart semester. Det ska bli helt ljuvligt. Italy here we come!

Som aslutning på denna firade vi lite till med barnen och Daniel, drack champange åt choklad, jordgubbar och massa godis.

Många Kramar/ Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0