I väntan på tomten

Sixinthefamily
Våran vardagSkapad av Sixinthefamily sön, december 27, 2009 17:34:07
Tomten hade varit här i år och lagt paket i våra strumpor. Men så är vi ju SNÄLLA också!Jullunchen är uppdukad med alla tänkbara godsaker.Med på lunchen var mormor Steffi och morbror DanielTill Kalle kom kusinerna Ramm-Ericsson, och föräldrar så klart. Dagens barn spelar hellre DS tillsammans än att ser på Kalle och hans vänner.När kommer tomten???Benjaminsyrsas jullandskap pryder hela väggen som en vacker tavla. Lite glögg och pepparkakor att fördriva tiden med tills TOMTEN kommer.NU är han äntligen här! Han var så gullig och över 150årBarnen är helspända. Har vi varit snälla i år? Kommer vi att få paket?Och ja, det hade dom(varit snälla) och massor av paket fick de.Savannah vågade ge Tomten en stor härlig kram samt sina nappar. Duktig flicka.Mina bästa Julklappar. En helt underbar lanterna av min man och......hela serien av Fenjal Classic som jag älskar, också av min man.Alla klappar är öppnade och det är dax för en ljuvligt god julmiddag. Det blev mormors goda krustader med broccolikräm, Jörgens stekta kyckling med sås och pressad potatis, rödkål och brysselkål, varm majs med smör och salt och så rödvinbärsgelè såklart. MUMS!Daniel provar vår familjejulklapp. Låter bra! (ser mindre bra ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0