Överraskning på stranden

Sixinthefamily
Våran vardagSkapad av Sixinthefamily tor, augusti 13, 2009 14:30:06

2009-08-06

I dag har jag och min kära vän Pernilla bestämt träff. Äntligen! Vi har försökt att få till en date sedan i våras tror jag. Vi ska ses på Sibbarp (stranden i Limhamn). Vilket visade sig vara en jätte bra idè då vädret blev helt underbart.

När vi kom till Sibbarp möttes vi av alla möjliga och omöjliga djur. Det fanns lamor, kameler, elefanter, mega kossor, åsnor, hästar, svin, getter med skruvade horn, konstiga tjurar....

Barnen tyckte det var fantastiskt kul med alla dessa djur och jag tyckte det var fantastiskt att hamna på ett zoo gratis. Nu behöver vi ju inte åka till Danmark och betala för att se elefanter, toppen!

Dagen blev hel mysig. Det var kul att träffa Pernilla, Jocke och barnen igen. Pernilla och gänget skulle hem vid fem, men vi stannade för det var fortfarande så varmt och skönt. Till och med jag doppade mig. Jag tror vi stannade till sju och då var det fortfarande helt ljuvligt. Jag älskar de sista rofyllda timmarna på stranden då solen fortfarande värmer. Här kommer lite bilder från "zoo".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0